sobota 24. prosince 2016

Tag: StylishCoffee - Veronika Tázlerová

(Photo by StylishCoffee)
Ke StylishCoffee jsem se dostala už dávno. Pravidelně blog od Verunky navštěvuji a čtu si její články. Navštěvuji ho s oblibou a s radostí. Její články mají opravdu úroveň a jsou hodně hezky napsané i propracované. Články obsahují originalitu, líbí se mi, že není jako jeden z davu, tedy stejný jako ostatní blogy. Nebaví mě totiž číst pořád dokola jen o kosmetice, i když mám kosmetiku velmi ráda. Možná to někoho baví, ale já spíše preferuji a ocením blog, jako má právě tady Verunka. Mým oblíbeným článkem na blogu StylishCoffee je za co je vděčná. Krom toho má opravdu hodně krásné fotky.
Požádala jsem ji o tag a souhlasila. Tímto bych ji chtěla strašně moc poděkovat, protože mi udělala opravdu radost. Děkuji! ♥

http://www.stylishcoffee.cz/
https://www.instagram.com/veronikatazlerova/

Jak jsi se dostala k blogování?
Už nějakou dobu jsem sledovala české i zahraniční blogery a časem jsem zjistila, že moc toužím založit i svůj vlastní blog, kde budu čtenáře motivovat, inspirovat a vykouzlím jim úsměv na tváři. 
Jak dlouho jsi se propracovávala k úspěchu?
Zastávám názor, že cesta je cíl. Rozhodně momentální stav nepovažuji za úspěch, ale jen takový mezistupeň, který mi otevírá dveře dál. Takže vlastně od prvního dne, kdy blog spatřil světlo online světa:) 
Motivuje tě někdo či něco ve tvé tvorbě?
Motivují mě úspěšní lidé kolem mě, ti, co tvrdě bojují za své sny a nikdy se nevzdávají. 
V článcích, v samotném nadpisu tvého blogu je slovo káva. Vzpomeneš si na první zkušenost s kávou, jak ti zachutnala?
Nevím, jestli to lze nazývat kávou, ale poprvé jsem kávový nápoj ochutnala někdy ve třetí, čtvrté třídě základky. Měli jsme tam tam tehdy klasický automat, který byl však jen na horkou čokoládu. Pak jsem ale u učitelky objevila kouzelný papír, který obsahoval tajné kódy na kávové nápoje. No a jak asi tušíš, nebylo nic lákavějšího, než začít pravidelně pít kávu:) 
Co má kává společného s blogem?
Blog tvořím hlavně v kavárnách, opravdu velmi málo píšu nebo pracuji jinde. Navíc na svém Instagramu (@veronikatazlerova) i blogu sdílím se čtenáři tipy na ty nejlepší kavárny i horké novinky:) 
Jak vnímáš čtenáře, kteří tě podporují a mají tvůj blog rádi?
Dávají mi sílu a energii vytrvat. Někdy je toho na mě trochu moc, ale když si pak pročítám všechny ty zprávy a komentáře, uvědomím si, že mi to za všechnu tu práci opravdu stojí:) Je to ta nejkrásnější odměna. 
Jaké jsou tvé koníčky ve volném čase?
Miluji kavárny. Ať už v nich vysedávám s kamarády, nebo jsem v roli baristky. Nedílnou součást mého života tvoří i cestování a samozřejmě psaní a tvorba blogu. K tomu několikrát týdně ještě cvičím ve fitku, učím se francouzsky a moc ráda čtu klasické knihy. 
Co můžou tví čtenáři od tebe na Nový rok očekávat? 
Spoustu nových projektů a soutěží! A také obsáhlý článek z Lisabonu, kam odlétám už za pár dní:) 
Na tvém blogu si můžeme přečíst článek o Paříži. Řekla bys nám, co tě nadchlo nebo naopak zklamalo?
Jak je z mých článků znát, Paříž miluji. Nedám dopustit na elegantní Francouze, krásné Pařížanky a jejich jedinečný způsob života. 
Prozradíš nám něco, co čtenáři o tobě, zatím, neví?
Mám dvojče, ale pššššt! 
Za co jsi vděčná?
Za všechno, opravdu. Každé ráno si zapisuji několik věcí, za které jsem vděčná - teplý domov, přátelé, rodina, vyhřátá postel, mí čtenáři… Je toho tolik! 
Co dělá tebe tebou?
Blonďatá hlava a kafe v ruce:) 
Chtěla bys něco vzkázat? 
Radujte se z maličkostí, pijte dobrý kafe, bavte se módou a procestujte svět! 

(Photo by: StylishCoffee)


(Photo by: StylishCoffee)

0 komentářů:

Okomentovat

© Vee, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena