úterý 13. prosince 2016

VeeVeronica

Konečně jsem se odhodlala k prvnímu článku na tomhle blogu. Úvodem bych se Vám chtěla představit. Myslím, že čtenáři chtějí vědět o autorovi - tedy co jsem se zatím naučila. Měla jsem, teda mám, blog, který je zcela anonymní. Je tam pouze má přezdívka #Vee, účet na facebook jménem #Vee, ale není nikde zveřejněné jméno. Což se moc nechytilo, tak doufám, že takhle to půjde lépe. Hlavně bych chtěla poděkovat těm, kteří mě podporují a pomáhají mi už teď - však oni vědí o kom mluvím.

VeeVeronica

Nebudu tady vypisovat slohovou práci, která do detailů popíše to, jaká jsem, stejně by to většina z Vás nečetla - alespoň já ne :D . Takže to nějak zkrátím do jednotlivých bodů. 

* Narodila jsem se 28/03/1998
* Je mi 18 let
* Jsem tvrdohlavá, důvěřivá, upřímná, společenská, kamarádská
* Jsem velmi pověrčivá (lapače snů, karma atpd.) 
* Mám radost z maličkostí, což mi pomáhá v špatných chvílích
* Mám sestru Monču, jsme dvojčata
* Moje nejoblíbenější pití je cappucino, energy drink BigShock (melounový a jablečný)
* Oblíbeným jídlem jsou palačinky, řízky s bramborovým salátem
* Občas, tedy jakože skoro pořád, mám blond chvilky, kdo dneska ne, že?:)
* Přes 8 let jsem dělala gymnastiku, rope skipping
* Potrpím si na spravedlnosti, upřímnosti a spolehlivosti
* Špatně se smiřuji s těžšími událostmi, raději si "protrpím" sama doma, v klidu. 
* Miluji zvířata, pokaždé, když vidím štěňátko nebo cokoli, řeknu: ,,Jůůůůů!" 
* Miluji Paříž, v budoucnosti se tam chci rozhodně podívat, je to mým snem přibližně 5 let
* Poslouchám skupinu Nickelback už od mých 11 let
* Mám ráda kosmetiku, oblečení
* Studuji předškolní a mimoškolní pedagogiku
* Chtěla bych si časem udělat kurz baristky, abych mohla pracovat s kávou, být v kavárně, pracovat s lidmi a věnovat se tak něčemu, co mám ráda. Studovat na vysoké škole a otevřít si tak možná časem vlastní kavárnu
* Má nejlepší kamarádka se jmenuje Míša, také začínající autorka blogu -BlogInstagramYoutube
* Ráda kreslím, hlavně, když jsem ve stresu, uklidňuje mě to

Už se těším až Vám budu moct sdílet články, budu se s Vámi moct podělit o zážitcích, zkušenostech. 

2 komentářů:

© Vee, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena