neděle 1. ledna 2017

Rok2016

Dnešní půl nocí se psal a píše rok 2017. Doufám, že když jste ráno vstali, tak jste si pamatovali všechno, víme proč:P A kdyby jste se náhodou probudili s bolestí hlavy, s kocovinou, doporučuji vodu s citronem a s třinovým cukrem:D Na úvod článku bych Vám chtěla říct, jaký pro mě rok 2016 byl a co od nového roku 2017 očekávám a chtěla bych splnit - ano, vždycky si dávám novoroční předsevzetí , která za dva měsíce zapomenu, takže je nesplním. Doufám, že nejsem jediná :D

Předsevzetí 2017

*Udělat maturitu.
*Dostat se na vysokou (jen to zkusit, na výšku bych chtěla za rok, jestli se dostanu, budu pokračovat)
*Najít si brigádu.
*Začít cvičit, jako kdysi.
*Věnovat se více blogu.
*Přestat si tak hodně barvit vlasy. hlavně je už nestříhat.
*Začít nosit brýle:D Pořád říkám, že bych je měla opravdu začít nosit, páč jsem na dálku slepá jako patrona.
*Více číst knížky.
*Omezit kofein, pokud to půjde. Denní dávku mám už od 13 ti let, přibližně.
*Uzdravit se, vím, že tohle předsevzetí je ohledně k situaci trošku naivní, ale... Zázraky se děly, dějí a budou dít.
*Více šetřit penízky.
*Naučit se mít trpělivost a pevnou vůli.
*Každým rokem si přeji navštívit Paříž, doufám, že to bude co nejdříve, někam cestovat.
*Strávit krásný další rok s přítelem.
*Více se věnovat fotografování.
*Milovat kávu, jako teď, možná ještě víc, než teď.
*Být vděčná za každý den, za každou maličkost.
*Kreslit, více se zdokonalit.

Jak rok 2016 probíhal?

Rok 2016 byl pro mě kolísavý. Jednou jsem byla nahoře a jednou zase dole. Díky příteli, který mě drží nad vodou, zvládám všechno, ale to jen s ním. Sama bych na tenhle rok byla zcela bezmocná.
Tento rok něčím nějak speciální nebyl. Vzpomínám na úspěchy ve škole, možná tak. Další vzpomínka mě vede k tanečním. Dělala jsem gymnastiku, se kterou jsem se musela před 4 lety rozloučila. Chybí mi to. Do tanečních jsme šli s přítelem, ano chodí se ve druhém ročníku, ale o tom, proč jsme šli později, jindy. Tento rok hodně zasáhlo moje zdraví a omezilo v mnoha věcech, aktivitách a činnostech. Jsem ráda za přátelé, které jsem v tomhle roce poznala, mohla s nimi strávit fůru času. Jsem ráda za všechny, se kterými jsem tento rok mohla strávit a užít si jen jak to šlo. 
Nesmím opomenout můj zážitek v aqualandu moravia, který se nachází u autokempu Pasohlavky. Tento zážitek jsem mohla sdílet se spolužáky a s mou nejlepší kamarádkou Míšou, o které jsem se zmiňovala v prvním článku. Kdyby to šlo, okamžitě bych se vrátila zpátky, protože to byl náš poslední společný výlet. Dále zážitek, který zažijeme jednou za život, někteří dvakrát  - spolužačka bude vědět;D, je stužkovací večírek. Pojali jsme ho trošku ve větší míře, kdy mohli přijít rodiče, přátelé a kdokoliv, koho jsme si sami pozvali. Byl opravdu hodně nabitý program a nikdo se nenudil, učitelé nám večírek chválili. Opravdu se vydařil a tak jsme všechny byly nervózní, že to bude propadák. Očekávání se obrátilo v dobré. Na tento večer si budeme všechny oamatovat už na pořád a vzpomínat v dobrém.

PhotoDiary2016



Přání pro Vás

Teď, jak sedím doma v pokoji, popíjím cappuccino, tak bych Vám chtěla do Nového roku popřát mnoho úspěchů. Ať zvládnete vše, co si v novém roce přejete. Také ať splníte všechna předsevzetí, která jste si dali - nezapomeňte jaká jste si určili, tak jako já:D. Doufám, že všichni jste Silvestr zvládli ve zdraví, užili jste si a dobře jste ho oslavili. Chci Vám jen říct, že buďte vděční za to, co máte. Protože díky Vaší vděčnosti, se budete cítit lépe, nebudete si připadat, že se Vám vše hroutí pod rukama. 
Taky bych chtěla poděkovat, za takovou návštěvnost, v celkem krátkém čase, za veškeré povzbuzující komentáře a sledování. Už teď se těším, až se budu moct s Vámi podělit o další články. Mějte se krásně,

Vee

4 komentářů:

  1. prajem ti, nech sa ti všetky (alebo minimálne tie najdôležitejšie) predsavzatia splnia! krásny a šťastný rok 2017 :)

    Terka Polak

    OdpovědětVymazat
  2. Mě přišlo vtipný jak si psala: PŘEDSEVZETÍ: omezit kofein a dále milovat kávu možná ještě víc, než teď.
    :D Ale jinak super předsevzetí, držím palečky .

    http://lalpap.wixsite.com/linstrifles

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Káva se může pít i bezkofeinová :)

      Děkuji :))

      Vymazat

© Vee, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena