sobota 17. prosince 2016

Jak jsem na něj pyšná?

S přítelem jsme si prošli už všelijakými situacemi a vždycky jsme je zvládli. Vždycky, když kreslil třeba v kavárně, CrossCafe, do knihy přání a stížností pro naše milé baristky, tak jsem ho s láskou a s oblibou pozorovala. Tímto malým úspěchem se propracoval k tomu největšímu. Ale jak? Jak jsem na něj pyšná?

CrossCafe

Chodíme do kavárny CrossCafe. Většinou si dávám mé milé cappuccino s karamelem a moje drahá polovička mátový čaj, tedy teď už spíše kakao, posloucháme hudbu, která dělá příjemnou atmosféru, povídáme si o našem dni ve škole, či jak jsme se měli s přáteli a občas sedíme nad knížkou, která udělala první krok k tomu, abych na něj byla pyšná. Začalo to vloni, tedy před rokem, když přítel nakreslil do knihy růži s rolničkami spolu s přáním pro baristky. Tehdy to bylo anonymně, úsměv, který jim taková malá drobnost, vykouzlila na tváři bylo to, o co mu šlo. A tedy úspěšně. Následovalo několik takových situací, které vedly k tomu, aby se přítel zeptal, jestli by do kavárny nechtěli nakreslit nějaký obraz na A2 nebo A1. Tohle bohužel nevyšlo, protože Plzeň tam má pověšené vlastní. Při další návštěvě přítel obdržel na klubovou kartičku 300. A tohle se opakovalo několikrát. Možná to působí jako maličkost, ale pro člověka, který se chce svým talentem a uměním posunout dále, je to úspěch, který ho postupně posouvá dále. A kam to prozatím "dokopal"?



   



Ostrava 16. 12. 2016

Den, kdy měl do Ostravy dorazit Majk Spirit na autogramiádu své knihy. Přítel měl nakreslený pro něj obraz už strašně dlouhou dobu, už někdy kolem Beats for Love před rokem nebo dvěma - nejsem si jistá. Rozhodl se, že mu obraz věnuje.
Přijeli jsme do Ostravy. Do autogramiády Majka zbývaly 2 hodiny. Mezi tím jsme nakupovali dárky na Vánoce, zašli si do Burger Kingu a KFC a na makronky (ty miluju ♥ :D ). Nastal čas a tak jsme šli čekat do dlouhé řady plné fanoušků. Když přišel přítel na řadu, šla jsem si sednout na schody, kde seděli další fanoušci a sledovali celou autogramiádu z zpovzdálí. Přišel na pódium a otočil obraz. V ten moment jsem byla na něj pyšná více, než kdykoli jindy. Tehdy udělal svou tvorbou úsměv baristkám, ale teď? Člověku, kterého obdivuje a je pro něj vzorem. Člověku, který mu díky jeho hudbě - především Nový člověk, změnil život. Majk ho uznal, uznal jeho talent, byl mu vděčný a sám ho objal. Viděla jsem příteli úsměv na tvářích, radost, a že byl šťastný. Majk mu daroval knihu, kterou mu podepsal i s věnováním.
Přítel přišel ke mě na schody a já ho objala a políbila jsem ho za to, co dokázal. Byl šťastný a to je to, co mě nejvíc hřeje. Jeho radost, štěstí, láska, jeho objetí, on.
Kus autogramiády byl vysílán živě. Odkaz najdete zde. Konkrétně přítele najdete ve videu v čase 11:42.

 


2 komentářů:

  1. NÁDHERNÝ! Nemám slov.. Tvůj přítel má velký talent, vůbec se nedivím, že jsi na něho tak pyšná. Super článek, děkuju:)
    Life of a bookworm

    OdpovědětVymazat

© Vee, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena