úterý 3. ledna 2017

Relaxační omalovánky a Pohodář ♥

Stres opravdu nenávidím. Má opravdu vliv na moje zdraví, což momentálně opravdu není nejvhodnější. Lednem mi začne peklo ve škole, kdy nás budou učitelé prudit a ne jen oni nás, ale i my je. Začínáme se víc a víc připravovat ke zkoušce z dospělosti, tedy k maturitní zkoušce, čekají nás přihlášky na vysokou, nástup do práce a kdo ví, co ještě nám nový rok přinese. Upřímně mě to děsí.

Co mi, ale pomáhá zvládnout tyto situace? Našla jsem si nový způsob, ale povím Vám i ty staré. Vždycky, jsem si doma zapálila svíčku, která má nějaké aroma, které mám třeba ráda. Co třeba taková svíčka s vůní melounu, skořice a jablka nebo kávová vůně - mmmm, miluju! Tma v pokoji, nějaká hudba - né depresivní a třeba si pustit film nebo si tak brouzdat po internetu. Nejlepším lékem pro mě je káva. Třeba po škole zajdu buď sama nebo s přítelem do kavárny, kde si dám cappuccino a povídáme si. Na tom místě bych mohla trávit hodiny - jednou jsem tam s kamarády vydržela 5 hodin. Mimochodem, cappuccino popíjím i teď, kdy Vám píšu tento článek. Nebo relax ve vaně, se solí do vody, svíčkou.
Nejvíce mě stresu zbavuje přítomnost lidí, které mám ráda. Vždycky mi zvednou náladu, což má největší účinek. Občas mi pomůže i nějaké to čmárání na papír :)
Nový způsob, jak se zbavit stresu jsem si našla nedávno, kdy jsem k Vánocům dostala omalovánky Cesta ke štěstí a Moje fantastická cesta. Jsou to antistresové omalovánky, nebo-li omalovánky pro dospělé. Další dáreček k Vánocům jsem si pořídila sama, který jsem v obchodě nemohla nechat. Našla jsem diář, který má jméno Pohodář. Je to plánovací kalendář s relaxačními omalovánkami. Můžete ho přizpůsobit libovolnému roku. Každá stránka je na týden a má svůj obrázek, který je typický k danému týdnu, či k měsíci. Díky tomu mi připadá, že mám vše zorganizované a není toho na mě moc, což je o několik problémů méně.

Ráda bych věděla, jak se se stresem vypořádáváte Vy, jak si dokážete odpočinout a co Vám zlepší náladu, napište mi do komentářů :) Třeba to poslouží nejen mě, ale i ostatním čtenářům. Těším se na Vaše reakce♥,

Vee



7 komentářů:

  1. Já se na podobné omalovánky chystám už dlouho, tak si budu muset nějaké pořídit určitě by mě to bavilo.
    Můj blog: Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  2. Mě od stresu většinou pomáhá, když si sednu do křesla, zabalím se do deky a uvařím si šálek čaje (kafi jsem nějak nikdy nepřišla na chuť xD), vezmu si nějakou dobrou knížku a čtu si c:
    Ty omalovánky vypadají fakt super, ale já bych do nich nezvládala kreslit, mě by to akorát štvalo... Plus mě baví přetahovat :'D
    Hodně štěstí v novém roce! ^^

    OdpovědětVymazat
  3. Mě od stresu většinou pomáhá, když si sednu do křesla, zabalím se do deky a uvařím si šálek čaje (kafi jsem nějak nikdy nepřišla na chuť xD), vezmu si nějakou dobrou knížku a čtu si c:
    Ty omalovánky vypadají fakt super, ale já bych do nich nezvládala kreslit, mě by to akorát štvalo... Plus mě baví přetahovat :'D
    Hodně štěstí v novém roce! ^^

    OdpovědětVymazat
  4. Stres je svině. Nebudeme si nic namlouvat, prostě a jednoduše ho nejspíš nikdo nemá rád. Samotné mi hodně pomáhá, když si na chvíli lehnu a nic nedělám, případně si ještě pustím do sluchátek hudbu. A nebo čaj s medem a citrónem, případně zázvorem, teplá deka, knížka a pohoda. :)
    A omalovánky zbožňuji. Sama mám dvoje na internátu a ve chvíli, kdy stres ovládne celou mysl, je to vynikající způsob, jak se odregovat.

    OdpovědětVymazat

© Vee, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena